Politica Livrare
Comenzile care sunt plasate până în ora 13:00 sunt trimise in aceeasi zi. Livrările se fac doar în zilele lucrătoare de luni până vineri. De asemenea vă informăm ca nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru firmele de curierat care livrează coletele cu întârziere.
Comenzile plasate pentru Romania ajung în aproximativ 24-48 ore.
Transportul pentru Romania: 25 lei
Comenzile plasate din străinătate inclusiv (Anglia și Irlanda) vor ajunge în termen de 5-6 zile lucrătoare.
Taxa de livrare este 30€ pentru 2kg și 40€ până în 5 kg
Politica de retur
Daca produsul comandat este prea mic sau prea mare se poate face schimbul cu o altă mărime. De asemenea, produsul poate fi înlocuit cu un alt model sau un alt articol disponibil pe stoc.
Clientul va suporta costul returului și va trimite coletul personal cu oricare firmă de curierat în maxim 2 zile.
Produsele se returneaza in forma originala, cu eticheta, fara a fi deteriorat, patat sau modificat, fara semne de uzura.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur fara notificare scrisa in prealabil.
Pana in momentul in care articolele returnate ajung la biroul nostru, produsele si conditia lor raman responsabilitatea dumneavoastra.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, conform legislatiei in vigoare. Orice produs trimis in sistem ramburs va fi returnat fara o notificare prealabila!
Te rugăm sa ai în vedere ca produsele marca Saray Fashion, comandante EXCLUSIV online, nu sunt in stoc ci sunt realizate pe COMANDĂ de la furnizor, după specificațiile configurate de tine – culoare, marime, altele – și deci ești pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final.
Produsele realizate pe comandă după specificațiile prezentate de consumator (culoare, mărime )în mod clar nu pot fi returnate.
Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar [...]."
Totusi, avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele Saray Fashion, te asigurăm că vom face tot posibilul sa rezolvăm solicitarea ta de retur.
Satisfactia fiecarui client reprezinta o responsabilitate prioritara pentru noi si de aceea investim toate resursele pentru a-ti oferi cea mai buna calitate atunci cand achizitionezi unul dintre produsele noastre. Te asiguram ca toate produsele sunt verificate minutios, inainte de livrare, astfel incat sa raspunda celor mai exigente proceduri de calitate si conformitate.
Orice sesizare privind existenta unor defecte de fabricatie dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Marime nepotrivita
In cazul in care este prima ta comanda si in cazul in care nu ai probat produsele noastre, produsul care nu ti se potriveste ca mărime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs, si trebuie sesizat in termen de 3 zile de la receptia produsului.
Orice sesizare privind marimea nepotrivita dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).
Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate in cadrul promotiilor / produselor primite cadou.
NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita.
Procedura de returnare
In cazul in care doresti sa returnezi / schimbi un produs trebuie sa ne comunici explicit aceasta intentie, in termen de 3 zile de la receptia produsului, pe email.
Dupa analizarea solicitarii tale, iti vom confirma detaliile solutionarii returului. Avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele Saray Fashion, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.
Retur refuzat – din pacate produsele tale nu pot fi returnate
Retur acceptat – te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
pregateste produsele pt expediere - produsele trebuie expediate in maxim 5 zile de la primirea confirmarii pe email.
verifica daca sunt indeplinite toate conditiile de returnare de mai jos
contacteaza firma de curierat rapid
pastreaza confirmarea de trimitere (AWB)
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.
Te vom anunta imediat ce returul tau a fost receptionat la fabrica si verificat dpdv al conformitatii cu conditiile de returnare. Ne rezervam dreptul de a accepta sau de a refuza returul tau numai dupa ce produsele au fost verificate dpdv al conformitatii cu conditiile de returnare de mai jos.
Ia cazul in care produsele nu sunt returnate in termen de 5-7 zile de la confirmarea returului pe email, sunt deteriorate, returul are expeditor incert / care nu poate fi identificat, ne rezervam dreptul de a refuza returul si/sau de a-ti trimite inapoi produsele, pe cheltuiala ta.
In cazul in care produsele sunt returnate cu etichetele lipsa/deteriorate, ne rezervam dreptul de a retine suma ocazionata cu deprecierea produselor, care iti va fi comunicata explicit pe email, sau de a-ti trimite inapoi produsele, pe cheltuiala ta.
In cazul in care returul este refuzat si iti vom trimite produsele inapoi, iar pachetul este refuzat de tine ne rezervam dreptul de a retine toate sumele achitate.
In cazul in care returul se soluționează cu un schimb, noul produs va fi expediat in termen de maxim 10-14 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului returnat.
In cazul in care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produsului, aceasta se va efectua in termen de maxim 30 zile lucrătoare de la recepția și verificarea produsului returnat.
Condiții de returnare
Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, nespalate, fără urme de uzura fizica sau deteriorare.
Produsele trebuie sa fie returnate cu etichetele originale nedeteriorate.
Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite înapoi către tine orice produs care nu îndeplinește întocmai si cumulativ toate condițiile de returnare de mai sus.
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.
NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.
NOTA: Solicitările repetate de retur de catre acelasi client pot fi considerate abuz.
Restituirea contravalorii produsului
In cazul in care returul se solutioneaza prin restituirea contravalorii produsului / schimbul cu produse existente pe stoc, urmatoarele taxe nu se vor restitui – taxa de livrare standard sau expres (inclusiv in cazul promotiilor referitoare la taxa de livare), taxele vamale, comisioanele bancare, diferentele de curs valutar in cazul platilor in EUR, alte taxe specifice dupa caz.
In cazul livrarilor internationale in afara UE nu se vor restitui taxele specifice fiecarei destinatii facturate separat de firma de curierat.
Restituirea contravalorii produsului, cu exceptia taxelor care se retin, se va efectua prin transfer bancar in contul de pe care a fost efectuata plata, in termen de maxim 30 zile lucrătoare de la recepția si verificarea produsului. Te vom anunta pe email imediat ce restituirea contravalorii produsului a fost procesata.
Formular retur
Pentru înregistrarea unui retur sau schimb, vă rugăm să completați formularul de mai jos.